Tuesday, October 28, 2008

tiba-tiba

org cbuk wat entry post-btn.ak terfikir................................

tatkala org sibuk mencari cinta manusia,
aku mahu leka mencari cinta hakiki,cinta kpd-Nya.

tatkala org sibuk meluahkan kata cinta kpd sang kekasih,
aku mahu leka meluahkan kata cintaku kpd-Nya.

tatkala org sibuk menangis kerana takut kehilangan si dia,
aku mahu menangis kerana takut kehilangan cinta kpd-Nya.

tatkala org sibuk menyiat-nyiat kulitnya sendiri di neraka kelak krn berpegangan tgn,berpelukan,berciuman,
aku mahu dosa-dosaku berguguran krn bersentuhan dgn suamiku sendiri.

tatkala org berzina hati kerana merindui yg dicintai,
aku mahu bertambah-tambah pahala kerana merindui yang halal bagiku.

tatkala org sibuk mahu bercinta,bertukar-tukar pasangan,
aku mahu nikah.ye,aku mahu yang halal.

"Ya Allah,pertemukanlah aku jodoh yg baik utk agamaku,masa depanku,rezekiku,dan keluargaku.Amiinnn"

p/s: post ini tidak ada kaitan dgn yg hidup mahupun yg mati.harap maaf.

6 Comments:

At October 28, 2008 at 5:49 PM , Anonymous Anonymous said...

:(( omg kata2 sebegini terzahir. hu.

 
At October 28, 2008 at 6:06 PM , Blogger nados said...

maksudnya tasha??x phm..huhu

 
At October 28, 2008 at 6:45 PM , Anonymous Anonymous said...

maksudnya saya gembira kamu menzahirkan kata2 sebegini kerna saye juga seperti kamu.

hahah.

tp, bezanya saya dan kamu, kamu tulis, saya tidak.

hueh.

nad, jom kita kawen. segera.

 
At October 28, 2008 at 6:57 PM , Blogger nados said...

masih blom bertemu jodoh.haih

 
At October 28, 2008 at 7:05 PM , Anonymous Anonymous said...

haih. lelaki2 sekalian. 70 juta rakyat malaysia by 2020. siapa mahu bantu ni?

huahahaha.

oke abaikan statement td
T.T

 
At October 28, 2008 at 8:55 PM , Blogger dllhsn said...

wahh....boleh tahan..
Insya Allah

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home